korang nak tahu x kawan yg aq x nak terpisah ialah .. miza , alyn , mira , wani , fyka , diyana , syasya ,tyra m.daip , azz , aneym ,eycha , tyra fatnin , eiyaa , kak ryn n kak fara n org yg rapat ngan aq n aq nak kowg tahu yg aq sayang sgt2 dowg , aq tetap syg korang
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 4 December 2012

Result PMR Semakin Hampir

WBT
Korang ape khabar ? sehad ? kalau sehad .. alhamdulillah .. Syukur Kehadrat Illahi kerana ALLAH bg kesempatan kepada saya untuk menyedari ape yang belum saya sedari lagi .. sebernanya kita hidup di dunia ny hanya lah sementara ... jadi korang semua .. jangan lah kejar2 dunia ny .. kejar akhirat lagy baek dan berfaedah ye .. semoga kita sama2 dapat perbaiki silap kita sama2 .. hurmm .. x sangka kan pejam celik pejam celik dah DECEMBER .. bulan DECEMBER lah semua budak 1997 takut .. kerana INSYAALLAH     19.12.2012 kami semua amek result ... huh ? takut laaa  ... saya beharap sangat saya dapat keputusan yang membanggakan .. nak menyesal dah x guna lagy kan ... hhehehe ... okay lah sampai disini saja ... INSYAALLAH ... jika saya dipanjangkan umur saya akan update status dan betul kan ape silap saya di dunia ni ye ... okay

nursyafiqahrasyidi

div class='comments' id='comments' style='overflow:auto; width:auto; height:300px; border:3px dotted #FF0066; border-radius: 30px 30px 30px 30px; background:#FF3399;'>

0 comments:

Post a Comment